Garantie en klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt er wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens de verzending of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klacht?
Het kan altijd voor komen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@datisleuk.nl. We nemen binnen 48 uur contact met je op.

Leidt dit niet tot een oplossing dan is het mogelijk je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.