Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De standaard levertijd is 2-5 werkdagen. Op iedere productpagina wordt ook altijd de levertijd vermeld.

Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling verzonden wordt.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland

  • Gratis verzending bij een bestelling boven € 50,-
  • € 1,95 verzendkosten bij een bestelling onder € 50,-

België

  • Verzenden naar België kost € 3,95.
     

Hoe gaat bestellen in zijn werk?

De artikelen die je graag wilt hebben, plaats je in je winkelmandje. Als je helemaal klaar bent met bestellen, ga je naar je winkelmandje. Je vult je adresgegevens in en plaatst de bestelling. Je zult een mail van ons ontvangen met jouw bestelde artikelen.
Hoe nu verder?
Als je een foto hebt besteld, kan je deze sturen door te reageren op de bevestigingsmail of door het te sturen naar: info@datisleuk.nl.

Kan ik mijn bestelling ruilen of terugsturen?

Je mag altijd binnen 14 dagen na ontvangst doorgeven dat je de bestelling wilt ruilen of terugsturen. Je hebt daarna 14 dagen om de artikelen terug te sturen. Je hoeft alleen de verzendkosten voor het terugsturen te betalen. We kunnen alleen niet gebruikte onbeschadigde producten terugnemen. Op maat gemaakte en gepersonaliseerde producten kunnen niet geruild of teruggestuurd worden. We storten het aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen terug op het rekeningnummer dat is gebruikt voor de betaling. Wil je een product ruilen of terugsturen? Neem dan even contact op met ons via info@datisleuk.nl.

Kan ik bestellen vanuit België?

Ja, dat kan. Het versturen naar België kost € 3,95. Als je bij het invullen van adresgegevens kiest voor België dan worden de verzendkosten automatisch aangepast in de volgende stap. Bestellingen worden via PostNL verstuurd. 

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij DatisLeuk op meerdere manieren betalen:

iDEAL

Maak je gebruik van internetbankieren dan kun je veilig via iDeal betalen.

Bancontact

Voor de Belgische klanten; maak je gebruik van internetbankieren dan kun je veilig via Bancontact betalen.

Bankoverschrijving

Je kunt ook door middel van overschrijving het bedrag aan ons overmaken. Dit kan op rekeningnummer NL03 RABO 0149 4296 65, t.n.v. DatisLeuk. Als omschrijving kan je het factuurnummer opgeven zodat we je betaling snel kunnen verwerken.

Hoe kan ik mijn kortingscode of cadeaubon inwisselen

Bij het afrekenen van je bestelling kan je in de stap "Je gegevens" de kortings- of cadeaubon code invullen.

1. Klik op "Kortingscode of cadeaubon inwisselen".

2. Voer je code in.

3. Bij de volgende stap "Bestelling controleren" zie je direct de korting terug.

Ik bestel voor het eerst, hoe gaat dat bestellen?

  • Kies de producten in de webshop die je graag wilt bestellen en plaats elk gewenst artikel in de winkelmand. Rechtsboven in het scherm zie je het winkelmandje.
  • Heb je alles wat je wil bestellen in de winkelmand, dan klik je op het winkelmandje (rechts in de hoek op het scherm). Je krijgt dan de complete winkelmand te zien. Klik dan op ‘afrekenen’. Hier vul je jouw adresgegevens en factuurgegevens in.
  • Je gaat dan naar betaalopties, kies je optie en vervolgt met het plaatsen van de bestelling. Je bestelling wordt vervolgens verstuurd.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Wanneer je een product bestelt ontvang je direct na jouw bestelling een bevestigingsmail met een overzicht van je bestelling. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk dan even of de mail niet in je spambox is terecht gekomen. Je kan ook altijd even contact met ons opnemen via info@datisleuk.nl,

Wat te doen als ik een verkeerde bestelling heb ontvangen?

Ja kan een e-mail sturen naar info@datisleuk.nl en dan zorgen wij zo snel mogelijk voor een passende oplossing.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Dat kan. Je kan bij de adresgegevens een ander bezorgadres opgeven dan het factuuradres.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief het Nederlandse BTW tarief.

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op.